20 Ocak 2014 Pazartesi

E-İhalenin en çok kullanıldığı 10 Ürün Grubu

Önceki dönemlerle kıyasladığımızda, tasarrufların bir önceki çeyreğe göre %11,63 ‘ten %14,41’e yükseldiğini gözlemlemekteyiz. Aslında bu rakam 2010’un 2. çeyreğinden beri gördüğümüz en iyi tasarruf oranı…

Ürün Grupları:

1. İnşaat & Tadilat (Döşeme, Hasar Tespit, Mühendislik, vb.)
Tasarruf oranı: %21,23

2. Pazarlama Materyalleri (Broşürler, Reklamlar, Promosyonlar vb.)
Tasarruf oranı: %29,64

3. Yemek Üretimi Malzemeleri (Katkı Maddeleri, Un, Şeker, Sebzeler vb.)
Tasarruf oranı: %1,83

4. Ambalaj Malzemeleri (Karton, Folyo, Bant, Palet, Etiket vb.)
Tasarruf oranı: %22,11

5. Çeşitli Perakende Ürünleri (Yağ, Buğday, Ekmek, Pirinç, Makarna vb. –)
Tasarruf oranı: %1,03

6. Akaryakıt & Madeni Yağlar (Doğalgaz, Petrol, Elektrik, Benzin, Madeni Yağ vb.)
Tasarruf oranı: %2,68

7. Süpermarket – Yemek dışı (Çanta, Temizlik Malzemeleri, Gaz lambası vb.)
Tasarruf oranı:  %14,70

8. Hizmet Anlaşmaları (Geçici Istihdam, Temizlik, IT & Güvenlik Hizmetleri vb.)
Tasarruf oranı: %14,56

9. Demir ve Metal  (Alet , Yedek Parça, Kablo, Çivi vb.)
 Tasarruf oranı:  %26,55

10. Araçlar (Araç Alım-Satımı, Araç Kiralama, Forklift)
Tasarruf oranı: %12,26

Tüm kategorilerdeki cari fiyatlardan elde edilen ortalama tasarruf oranı: %14,41

Kaynak : Henrik Balslev - Scanmarket (www.scanmarket.com)


www.negosmart.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder