Ürün Grupları:
1. İnşaat & Tadilat (Döşeme, Hasar Tespit, Mühendislik, vb.)
Tasarruf oranı: %21,23
2. Pazarlama Materyalleri (Broşürler, Reklamlar, Promosyonlar vb.)
Tasarruf oranı: %29,64
3. Yemek Üretimi Malzemeleri (Katkı Maddeleri, Un, Şeker, Sebzeler vb.)
Tasarruf oranı: %1,83
4. Ambalaj Malzemeleri (Karton, Folyo, Bant, Palet, Etiket vb.)
Tasarruf oranı: %22,11
5. Çeşitli Perakende Ürünleri (Yağ, Buğday, Ekmek, Pirinç, Makarna vb. –)
Tasarruf oranı: %1,03
6. Akaryakıt & Madeni Yağlar (Doğalgaz, Petrol, Elektrik, Benzin, Madeni Yağ vb.)
Tasarruf oranı: %2,68
7. Süpermarket – Yemek dışı (Çanta, Temizlik Malzemeleri, Gaz lambası vb.)
Tasarruf oranı: %14,70
8. Hizmet Anlaşmaları (Geçici Istihdam, Temizlik, IT & Güvenlik Hizmetleri vb.)
Tasarruf oranı: %14,56
9. Demir ve Metal (Alet , Yedek Parça, Kablo, Çivi vb.)
Tasarruf oranı: %26,55
10. Araçlar (Araç Alım-Satımı, Araç Kiralama, Forklift)
Tasarruf oranı: %12,26
Tüm kategorilerdeki cari fiyatlardan elde edilen ortalama tasarruf oranı: %14,41
Kaynak : Henrik Balslev - Scanmarket (www.scanmarket.com)
www.negosmart.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder